2016 m. kovo 21 d., pirmadienis

Renkamės knygas ir skaitome balsu

Skaitome

Savo vaikams skaitau visą jų gyvenimą. Vyriausiasis jau seniai skaito ir pats, bet vis tiek mėgsta kartu klausyti skaitomos knygos. Mano klausytojai knygaraščio pradėjimo metu yra vienuolikos, septynerių ir penkerių metų.


Knygas skaityti balsu parenku pati, daugumą jų turime savo namų bibliotekoje. Vienos atkeliavusios iš mano vaikystės, kitos įsigytos ar dovanotos naujai. Kai kurias balsu skaitomas knygas esu perskaičiusi, kai kurios naujos ne tik vaikams, bet ir man. Vis dėlto neskaitome visų knygų iš eilės, renkuosi iš laiko patikrintų ar naujų kritikų ir skaitytojų gerai vertinamų kūrinių. 

Kaip renkuosi knygas?

Pati skaitau nuo mažens, augau apsupta knygų, profesija taip pat susijusi su knygomis – literatūros pasaulis man nesvetimas. Nesu literatūros kritikė, tačiau gerai žinau, kur ieškoti informacijos, ir galiu pasakyti, kad Lietuvoje vaikų literatūra vis dar podukros pozicijoje (tai iš dalies ir paskatino šio knygaraščio atsiradimą).

Informacijos apie vaikų literatūrą ieškau lietuviškuose ir angliškuose tinklalapiuose ir tinklaraščiuose:


Šis sąrašas tęstinis, interneto paieška pasiūlo didelį tinklalapių apie knygas pasirinkimą. Be abejo, lietuviškai išleistų knygų anotacijas galima rasti visuose elektroniniuose knygynuose.

Patarimų apie skaitymą balsu galima rasti Jim Trelease tinklalapyje http://www.trelease-on-reading.com/

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą